Få hjælp til vedligeholdelse og daglig drift af din ejendom med en professionel vicevært

16 November 2020
Astrid Pedersen

Er du formand for bestyrelsen i en ejer, andels eller lejebolig forening, og dermed hoved ansvarlig for drift og vedligeholdelse af ejendommen? Så bør du hyre en dygtig vicevært gennem et professionelt ejendomsservice firma som kan forestå disse opgaver på daglig basis.

Hvorfor har min bolig forening brug for en vicevært?

Der er faktisk kun gode grunde til at lade en vicevært varetage opgaver som relaterer sig til rengøring og vedligeholdelse af bygningen tilhørende foreningen.

Uanset størrelsen af foreningen eller antal husstande i ejendommen vil du med en vicevært til hjælp kunne skabe øget trivsel og tryghed for beboerne. Og det er værd at tage med hvis du ønsker at holde såvel foreningen som ejendommen attraktiv for såvel nuværende som kommende ejere, lejere eller andelshavere.

Mange bolig foreninger vælger at lade det være op til beboerne at forestå rengøring og vedligeholdelse af fælles arealer. Denne disposition foretages ofte af økonomiske hensyn, ud fra en betragtning om at professionel ejendomsservice ikke er pengene værd. Men selv om beboerne er glade ved tanken om at skulle spare penge er det ikke altid den optimale løsning.

Trappevask tjansen skal ikke springes over mere end et par uger i streg i løbet af de sjappede vinter måneder førend opgange bliver snusket og uhumsk at se på. Og der er ingen rimelighed i at lade diverse småskader og andre tegn på forfald vente til den kvartalsvise arbejdsweekend i foreningen.

Lad en dygtig vicevært forestå den daglige drift af ejendommen

I stedet bør du overlade disse opgaver til en professionel vicevært som kan sørge for at disse bliver løst prompte. På den måde kan du være tryg ved at bygningen og de udendørs arealer er i de sikreste hænder. Du kan hos Dahlin Ejendomsservice ApS få et gratis og uforpligtende tilbud på vicevært service tilpasset din ejendom på dahlin-ejendomsservice.dk