Hvad skal du overveje, hvis du vil reklamere for din virksomhed på medarbejdernes tøj?

12 September 2022
Camilla Sørensen

editorial

Der findes mange forskellige former for reklame, og en af dem, der bliver mere og mere populær, er profilbeklædning. Denne form for reklame indebærer, at virksomhedens logo eller navn sættes på medarbejdernes tøj. Det er en god måde at få din virksomheds navn ud, men der er nogle ting, du skal overveje, før du beslutter dig for, om det er det rigtige for dig.

I dette blogindlæg vil vi diskutere, hvad profilbeklædning er, og hvem der bør købe det!

Profilbeklædning – hvad og hvordan?

Profilbeklædning er tøj, der er forsynet med en virksomheds logo eller navn. Denne form for reklame bliver mere og mere populær, fordi det er en god måde at få virksomhedens navn frem. Men før du beslutter dig for, om denne form for reklame er den rigtige for dig, er der nogle ting, du skal overveje.

For det første skal du beslutte, om du ønsker, at dine medarbejdere skal bære profilbeklædningen hele tiden eller kun i arbejdstiden. Hvis du ønsker, at de skal have det på hele tiden, skal du sørge for, at tøjet er behageligt og stilfuldt nok til, at de faktisk har lyst til at bære det. Husk på, at hvis dine medarbejdere bærer din virksomheds navn overalt, er de i princippet gratis omvandrende reklameskilte for din virksomhed. Det kan være en god eller dårlig ting, alt efter hvordan man ser på det.

Profilbeklædning

For det andet skal du overveje omkostningerne ved profilbeklædning. Det kan være ret dyrt at købe nok tøj til alle dine medarbejdere, så sørg for at tage højde for dette i dit budget. Du kan også overveje at give medarbejderne en rabat på tøjet, hvis de accepterer at bære det hele tiden.

For det tredje skal du tænke over, hvilket budskab du ønsker at sende med dit profilbeklædning. Husk, at folk vil se dit firmanavn, når dine medarbejdere bærer tøjet, så sørg for, at det er noget, du er tryg ved. Du kan også overveje, hvilken type image du ønsker at give din virksomhed.

More articles